دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
در گفت‌وگو با آنا

سعید آذری: 750 میلیون تومان دادیم تا جریمه نشویم/ وارث سوء مدیریت مدیران قبلی هستم

مدیرعامل باشگاه ذوب‌آهن گفت: در حال جبران خسارت‌هایی هستیم که میراث مدیران قبلی باشگاه است.
کد خبر : 41363

سعید آذری در گفتگو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری آنا، با اشاره به این موضوع که تیمش در سه جام حضور دارد و برنامه‌های تدوین شده‌ای را به صورت مرحله به مرحله انجام می‌دهد، اظهار داشت: «با توجه به اینکه بهمن ماه در لیگ قهرمانان آسیا بازی داریم، در وهله اول می‌خواستیم در رقابت‌های لیگ موفق باشیم و سپس در دیدارهای جام حذفی از دور رقابت‌ها کنار نرویم. با تمرکز روی بازی‌های لیگ، فصل را شروع کردیم تا به مرور زمان به اهداف‌مان برسیم.»


وی ادامه داد: «هدف ما این بود که در پایان هفته هفتم لیگ برتر 14 امتیازی شویم تا فاز اول را با موفقیت تمام کنیم ولی به این هدف نرسیدیم و با آن فاصله داریم. متاسفانه شرایط به گونه‌ای رقم خورد که نتوانستیم به طور کامل به هدف اول خود دست یابیم. مصدومیت ناخواسته قاسم حدادی فر، هادی محمدی و مهرداد قنبری باعث شد با 11 امتیاز هفته هفتم را تمام کنیم و ما را از برنامه‌ای که به همراه یحیی گل‌محمدی سرمربی تیم داشتیم، عقب انداخت.»


مدیرعامل ذوب‌آهن یادآور شد:« در جام حذفی تا اینجا موفق بودیم. دو تیم خوب «بادران» و« گسترش فولاد» را شکست دادیم و به جمع 8 تیم برتر رسیدیم. مرحله دوم برنامه‌مان این است که تا پایان نیم فصل جزو سه تیم برتر لیگ باشیم و با توجه به برنامه اعلام شده در جام حذفی نیز در میان چهار تیم نهایی باشیم تا در سال آینده با پیروزی در بازی‌های نیمه نهایی و فینال به قهرمانی دوباره این رقابت‌ها دست یابیم. در کل باید بگویم که تا این جای فصل نسبت به فصل گذشته حرکت بهتری داشتیم و امیدواری بیشتری به کسب جام داریم.»


وی در مورد ملی پوشان ذوب‌آهن نیز بیان داشت: «این موضوع انگیزه بیشتری برای ما ایجاد می‌کند که با جدیت بیشتری کار کنیم. ضمن اینکه این نوید را به بازیکنان تیم می‌دهد که عملکردشان به دقت مورد بررسی قرار می‌گیرد و در صورت شایسته بودن بخت حضور در تیم ملی فوتبال کشور شان را دارند. امیدوارم با درخشش هر چه بیشتر بازیکنان ذوب‌آهن در رقابت‌های این فصل فوتبال کشور شاهد این باشیم که ملی‌پوشان بیشتری در بازی‌های تیم ملی داشته باشیم.»


آذری در مورد بدهی‌هایی که ذوب‌آهن به بازیکنان خارجی سابق خود دارد و این موضوع می‌تواند جرائم سنگینی از جمله کسر امتیاز برای این تیم به همراه داشته باشد، تصریح کرد: «متاسفانه ما وارث سوء مدیریت مدیران قبلی باشگاه هستیم. به خاطر اینکه امتیازی از ما کم نشود و جریمه سنگین‌تری را نپردازیم 750 میلیون تومان به اکوئل سرچیکوف دادیم که هیچ نقش مثبتی در ذوب‌آهن نداشت و دوستان زحمت آوردنش به تیم را کشیده بودند. پرونده بعدی که روی دست ما گذاشتند مربوط به ایگور کاسترو است. او 75 هزار دلار از باشگاه می خواهد و باید این پول را تا دو ماه دیگر به او پرداخت کنیم.»


وی خاطرنشان کرد: «یکی از شاخصه‌های مدیر یک باشگاه انجام دادن تعهداتی است که بر دوشش است، نه اینکه وظایف خود را انجام ندهد تا مدیر بعدی آن را درست کند. یکی از کارهای درستی که انجام دادیم رای پرونده ویکتور گوازا کلمبیایی را به نفع خود کردیم. او مدعی بود از ذوب‌آهن طلبکار است اما با تلاشی که وکیل ما کرد وی مقصر شناخته شد و باید 36 هزار دلار غرامت به باشگاه بپردازد چرا که برای ما بازی نکرد و باعث متضرر شدن‌مان شد.»


انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته